Zamówienie

1. Zamówienia można składać poprzez:

  • nasz sklep internetowy po zalogowaniu się (najbezpieczniejsza forma kontroli zamówienia),
  • e-mail: [email protected],
  • telefonicznie:
      • 22 290 48 40 - motoLinia - czynna w godzinach otwarcia salonu

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) e-mail, po przyjęciu zamówienia potwierdzimy je telefonicznie lub (i) poprzez e-mail.
4. Termin realizacji zamówienia w zależności od stanu magazynowego:

  • 24h - towar mamy w magazynie centralnym. Wysyłka w 24h
  • na zamówienie - dostępność na telefon, towar specjalny, nie możemy zadeklarować z góry jak szybko go zdobędziemy. Wysyłka może potrwać do 5 tygodni roboczych. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby takie zamówienie zrealizować jak najszybciej
  • Ten produkt będzie dostępny od dnia: ... - towar pojawi się w sprzedaży w dniu podanym w komunikacie i przyjmujemy na niego zamówienia. Będzie gotów do wysłania w podanym dniu o ile termin dostarczenia go do naszego magazynu głównego nie opóźni się z winy producenta. Daty pojawienia się produktu w sprzedaży mogą się zmieniać. Jak tylko otrzymujemy taką informację, zmieniamy komunikat na stronie towaru.

5. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających nasze wątpliwości.
6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i mogą ulec zmianie.
7. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Wysyłka

1. Wysyłka realizowana jest głównie poprzez firmę kurierską GLS. Klient ma także możliwość wyboru innej formy wysyłki np. Pocztą Polską lub Paczkomaty przy zachowaniu cen podanych w cenniku. O kwocie przesłania i ostatecznej sumie do zapłaty przy odbiorze informujemy mailowo w dniu wysyłki
2. Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski. Zamówienia z innych krajów europejskich możliwe po wcześniejszym ustaleniu szczegółów transakcji z konsultantem.
3. Przy płatności przelewem aby przyspieszyć realizacje zamówienia zaleca się przesłanie potwierdzenia wpłaty e-mailowo: [email protected]. W przeciwnym wypadku zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 14 dni roboczych.
4. O nadaniu przesyłki Zamawiający jest informowany poprzez e-mail, sms lub (i) telefonicznie.

Płatność

5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
6. Zamawiający może uregulować należność:

  • płacąc przy odbiorze przesyłki (przesyłka za pobraniem)
  • płacąc kartą kredytową lub dokonując przelewu za pomocą systemu PAYU
  • płacąc kartą kredytową lub dokonując przelewu za pomocą systemu PayPal
  • przelewem na nasze konto:

nr konta:

numer konta: 74 1140 2004 0000 3202 7721 4651
mBank