Sklep internetowy, działający pod adresem www.moto-akcesoria.pl prowadzony jest przez firmę LXW sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jana Pawła II 19a, 05-077, NIP 9522170378, REGON 368726217, KRS: 0000703158

Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

Sposoby składania zamówień

Sklep internetowy www.moto-akcesoria.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia są składane oraz przyjmowane przez:

Sprzedaż przez stronę internetową istnieje tylko po zalogowaniu się do panelu Klienta. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w momencie przesłania na adres poczty elektronicznej potwierdzenia przez konsultanta. Jeżeli Klient nie otrzyma potwierdzenia oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Składanie zamówienia poprzez stronę internetową jest najbezpieczniejszą formą kontroli zamówienia.
Po otrzymaniu przez konsultanta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mailowy wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi zamówienia.
Zamówienie składane poprzez e-mail lub telefonicznie zostaje przyjęte do realizacji w momencie przekazania przez konsultanta unikatowego numeru zamówienia oraz akceptacji przez Klienta regulaminu w formie pisemnej lub przesyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej wskazany przez konsultanta. Każde zamówienie po potwierdzeniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia jest przyjmowane do realizacji. Jeżeli Klient pomimo złożenia zamówienia nie otrzymał takiego potwierdzenia i numeru jest zobowiązany do kontaktu z konsultantem poprzez e-mail lub telefonicznie.
Jeżeli Klient składa zamówienie innym sposobem niż strona internetowa, zobowiązany jest do podania danych teleadresowych: imię, nazwisko, adres dostawy, telefon i adres e-mail, które są niezbędnym warunkiem przyjęcia zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
Aby Konsultant mógł założyć Kartę Stałego Klienta przez telefon wymagane jest podanie przez Klienta niezbędnych danych osobowych.
Wszystkie dane osobowe są chronione i wykorzystywane zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. i polityką prywatności

Realizacja zamówień

Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a firmą LXW następuje po zaakceptowaniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia przez pracowników sklepu www.moto-akcesoria.pl. Zamówienie przyjmuje wtedy status "Potwierdzone".
W przypadku braku jakichkolwiek towarów zamówionych przez Klienta na magazynie lub u dostawców Klient jest informowany przez konsultantów telefonicznie lub e-mailem o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia w założonym terminie. Klient podejmuje wówczas decyzję o dalszej realizacji zamówienia (wydłużenie się czasu realizacji lub realizacji zamówienia w częściach), bądź rezygnacji z niego.
Zamówiony przez Klienta towar zostanie wydany niezwłocznie, nie później jednak niż 30 dni od zawarcia umowy, chyba że w umowie ustalony zostanie inny termin.
W przypadku zamówień produktów "specjalnych", zamawianych bezpośrednio od naszych dostawców, wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia. Za produkty "specjalne" uznawane są wszystkie produkty techniczne. O fakcie wybrania przez Klienta produktu "specjalnego", Klient jest informowany przez naszych konsultantów telefonicznie lub e-mailem.
W celu przyśpieszenia realizacji zamówień, poszczególne produkty zawarte w ofercie sklepu internetowego www.moto-akcesoria.pl oznaczone są statusami uzależnionymi od stanu magazynowego danego produktu:
24h - towar mamy w magazynie centralnym. Wysyłka w 24h.
dostępność na telefon - towar specjalny, nie możemy zadeklarować z góry jak szybko go zdobędziemy. Wysyłka może potrwać do 5 tygodni roboczych. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby takie zamówienie zrealizować jak najszybciej
ten produkt będzie dostępny od dnia: ... - towar pojawi się w sprzedaży w dniu podanym w komunikacie i przyjmujemy na niego zamówienia. Będzie gotów do wysłania w podanym dniu o ile termin dostarczenia go do naszego magazynu głównego nie opóźni się z winy producenta. Daty pojawienia się produktu w sprzedaży mogą się zmieniać. Jak tylko otrzymujemy taką informację, zmieniamy komunikat na stronie towaru.
Jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne na magazynie głównym, wysyłka następuje w ciągu 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia i od chwili potwierdzenia wpłaty na konto firmowe, jeżeli forma płatności wybrana przez Klienta jest inna niż "Za pobraniem". Jeżeli dostępność produktów na magazynie jest niewystarczająca do zrealizowania zamówienia termin realizacji zamówienia wydłuża się do czasu dostawy zamówionych towarów u dostawców o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.
Oznaczenie produktu jako dostępnego oznacza, iż dany towar znajduje się w magazynie głównym lub którymś z naszych salonów. Jeżeli zamówienie będzie obejmowało produkty, których część znajduje się w magazynie głównym, a część, w którymś z naszych salonów termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas potrzebny do dostarczenia zamówionych towarów do magazynu głównego w celu skompletowania zamówienia, o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał jako formę płatności "Odbiór osobisty" zostanie poinformowany o czasie zrealizowania zamówienia drogą telefoniczną bądź e-mailową. Kiedy towar, który został zamówiony, będzie do odbioru, Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem przez konsultantów.
Towar przeznaczony do odbioru osobistego jest przetrzymywany centrali firmy, bądź w sklepach firmowych przez okres 4 tygodni od momentu pierwszego poinformowania przez konsultantów o możliwości odbioru towaru przez Klienta. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
Po skompletowaniu wszystkich towarów z zamówienia Klienta (bądź ich części po skonsultowaniu się z Klientem) jest realizowana ich wysyłka. Nadanie przesyłki jest równoznaczne ze zrealizowaniem zamówienia - status zamówienia zmienia się na "Zrealizowane". Fakt nadania przesyłki jest potwierdzany e-mailem (zawierającym dane przesyłki, koszty pobrania wraz z numerem listu przewozowego) i telefonicznie.
Klient dokonując zakupu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy oraz w celu przesyłania informacji o promocjach i nowościach w moto-akcesoria.pl. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.

Wysyłka

Wysyłka realizowana jest głównie poprzez firmę kurierską GLS. Klient ma także możliwość wyboru innej formy wysyłki np. Pocztą Polską, przy zachowaniu cen podanych w cenniku obowiązującym na stronie www.moto-akcesoria.pl/wysylka.php. W takim wypadku należy wpisać odpowiednią informację w komentarzu składanego zamówienia. O kwocie przesłania i o ostatecznej sumie do zapłaty przy odbiorze Klient jest informowany telefonicznie i /lub mailowo w dniu wysyłki.
Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski
Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał formę płatności przelewem, a zamówiony towar jest obecnie dostępny na magazynie głównym, istnieje możliwość przyśpieszenia realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać potwierdzenie wpłaty e-mailowo: [email protected] W momencie wystąpienia wątpliwości co do oryginalności dowodu wpłaty sklep zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zamówienia do momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. Jeśli Klient nie przyśle potwierdzenia wpłaty, zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 14 dni roboczych.
Sklep moto-akcesoria.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na www.moto-akcesoria.pl należy kontaktować się ze sprzedawcą.

Płatności i ceny

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny w salonach firmowych mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia z powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie www.moto-akcesoria.pl

Podczas składania zamówienia Klient wybiera jedną z form płatności:
Odbiór osobisty - Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w momencie odbierania go w naszym salonie firmowym:

Za pobraniem - zamówiony towar jest wysyłany paczką, a zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera lub przedstawiciela innej firmy świadczącej usługi pocztowe w momencie odbioru towaru.
Karta kredytowa/płatnicza lub przelew za pomocą systemu PAYUKarta kredytowa/płatnicza lub przelew za pomocą systemu PayPal

Numer konta do przelewu:

płatność w PLN
numer konta: 74 1140 2004 0000 3202 7721 4651
mBank

Do każdej paczki jest dołączany paragon zawierający informacje na temat cen produktów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

Wymiana i zwrot towaru

Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z konsultantem w Sklepie www.moto-akcesoria.pl w celu ustalenia szczegółów rozmiarów, kolorów itp. danego produktu. Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury, a także wypełnionym formularzem zamiany lub formularzem zwrotu.
Towar powinien być zwrócony na adres Sklepu:

moto-akcesoria.pl
Aleja Prymasa Tysiąclecia 74
01-424 Warszawa

Sklep pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do wymiany, zwrotu lub reklamacji (rozpatrzonej pozytywnie). Koszt wysyłki zwracany jest na kartę klienta i stanowi równowartość najtańszej opcji wysyłki w sklepie internetowym. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na koszt Sklepu.
Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, koszt wysyłki nowego towaru do Klienta za pobraniem wynosi różnicę w cenie produktów powiększoną o 10 zł (jako koszt usługi pobraniowej). Klient nie ponosi dodatkowych kosztów w przypadku dokonania przelewu wynoszącego różnicę w cenie produktów.
Klient może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia przez Klienta odmowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
W przypadku niezaproponowania przez Sklep odbioru towaru od Klienta, Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Klient zobowiązuje się zwrócić towar lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że Sklep nie poinformował Klienta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży.
Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej lub zgłoszenia rezygnacji z zamówienia przez Klienta.
Reklamacje

Towary dostępne w Sklepie są oryginale i posiadają gwarancję jakości producenta. Sprzedawca dostarcza Klientowi produkty bez wad. Na wszystkie zakupione artykuły nasz sklep udziela 24 miesięcznej gwarancji.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodność towaru z umową.
Podstawą rozparzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta jest potwierdzenie dokonania zakupu towaru w Sklepie.
Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z prawa do reklamacji jest zawiadomienie przez Klienta o wadzie w terminie 2 lat od wydania Klientowi towaru.
Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient, o ile reklamacja będzie nieuzasadniona. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwraca Sklep.
Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: Aleja Prymasa Tysiąclecia 74, 01-424 Warszawa
Klient może również zgłosić reklamację w naszym salonie.
W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji Klient ma prawo do wyboru dwóch sposobów reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:
możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy;
skorzystania z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta.
Towar odsyłany do sklepu www.moto-akcesoria.pl w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar niewyczyszczony będzie odesłany do klienta na jego koszt.
Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
Klient ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
  • Możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia powstałego pomiędzy Klientem a sprzedawcą powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • Więcej informacji dotyczących możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur uzyskać można w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl