Jeśli zakupiony towar okazuje się za mały, zbyt duży, lub niepasujący do Państwa motocykla wymieniamy go na odpowiedni do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

Przed wymianą prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny w celu uzgodnienia dostępności wymienianych towarów. Aby zapewnić naszym Klientom komfort zakupów pokrywamy koszty związane ze zwrotem lub wymianą towaru. Koszt wysyłki zwracany jest na kartę klienta i stanowi równowartość najtańszej opcji wysyłki w sklepie internetowym. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na koszt Sklepu. Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, koszt wysyłki nowego towaru do Klienta za pobraniem wynosi różnicę w cenie produktów powiększoną o 10 zł (jako koszt usługi pobraniowej). Klient nie ponosi dodatkowych kosztów w przypadku dokonania przelewu wynoszącego różnicę w cenie produktów.

Wymieniany towar należy przesłać na adres:
moto-akcesoria.pl
ul. Prymasa Tysiąclecia 74
01-424 Warszawa

Warunkiem wymiany jest to, iż towar jest nieużywany, nieuszkodzony i odesłany w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o zabezpieczenie towaru przed wysyłką aby nie został uszkodzony podczas transportu.
Do odsyłanego towaru należy także dołączyć dokument zakupu (paragon/faktura), który dołączany jest do każdej przesyłki oraz wypełniony formularz wymiany.
Prosimy dołączyć notatkę z informacją jakiej wymiany mamy dokonać - ułatwi to i przyśpieszy wymianę towaru.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem bez wcześniejszego ustalenia.

Zwrot towaru

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań gwarantujemy możliwość zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni roboczych od daty jego otrzymania.

Jedynym warunkiem przyjęcia towaru jest przesłanie go w stanie nie pogorszonym (nieużywany, czysty, niezniszczony itp.) w oryginalnym opakowaniu producenta wraz dokumentem zakupu oraz formularzem zwrotu. Nie muszą Państwo podawać przyczyny zwrotu towaru. Jednak podanie przyczyny zwrotu bardzo pomoże nam w przyszłej obsłudze zamówień.

Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona po otrzymaniu przesyłki w terminie do 14 dni roboczych.

Reklamacja

W przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia towaru lub Państwa zdaniem zakupiony u nas towar nie spełnia warunków określonych w umowie wówczas można zareklamować produkt.

Na wszystkie zakupione artykuły udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Warunkiem przyjęcia reklamacji są wady niespowodowane złym użytkowaniem. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie wyczyszczonego towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności firmy dostarczającej produkt.