Czy zakupiony towar można wymienić na inny rozmiar ?

Tak. Jeśli zakupiony towar okazuje się za mały lub zbyt duży wymieniamy na odpowiedni do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Przed wymianą towaru Klient proszony jest o kontakt z konsultantem w sklepie www.moto-akcesoria.pl w celu ustalenia szczegółów rozmiarów, kolorów itp. danego produktu. Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. W paczce powinien być także dołączony paragon zakupu lub kopia faktury a także wypełniony formularz zamiany lub formularz zwrotu

Czy można zwrócić zakupiony towar?

Tak. Jeśli towar jest nieużywany, a nie spełnia oczekiwań można go zwrócić w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Przed zwrotem towaru Klient proszony jest o kontakt z konsultantem w sklepie www.moto-akcesoria.pl. Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. W paczce powinien być także dołączony paragon zakupu lub kopia faktury a także wypełniony formularz zamiany lub formularz zwrotu

Czy można reklamować zakupione towary?

Tak. Zakupione w naszym sklepie towary są objęte roczną gwarancją (w niektórych przypadkach dłuższą) od dnia dostarczenia przesyłki. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem. Towar powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar niewyczyszczony będzie odesłany do klienta na jego koszt.
Na jaki adres wysłać towar wymieniany, zwracany bądź reklamowany
Towar wymieniany, zwracany bądź reklamowany należy odesłać na własny koszt na adres naszej centrali:

moto-akcesoria.pl
Aleja Prymasa Tysiąclecia 74
01-424 Warszawa
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Czy można wysłać towar na inny adres niż adres podany przy rejestracji?

Tak. Przy składaniu zamówienia zakupu należy zwrócić szczególną uwagę przy uzupełnianiu rubryki: adres dostawy, który może być inny niż adres rejestracji.

Czy można zrobić prezent znajomemu dokonując zakupu w waszym sklepie?

Tak. Przy składaniu zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę przy uzupełnianiu rubryki: adres dostawy. Należy w tym miejscu podać adres osoby, do której ma być wysłana paczka. Należy również zwrócić uwagę na formę płatności i jeżeli paczka ma być prezentem należy wybrać wpłatę na konto.

Ile wynosi czas dostarczania przesyłki?

- W przypadku firmy kurierskiej GLS oraz Paczkomatów, czas dostarczenia wynosi jeden dzień roboczy od momentu wyjścia paczki z magazynu głównego.
- Przy wyborze Poczty Polskiej, czas dostarczenia wynosi od kilku do kilkunastu dni roboczych od momentu wyjścia paczki z magazynu głównego

W przypadku braku towaru na magazynie głównym czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć, lecz zawsze dokładamy wszelkich starań aby ten czas był jak najkrótszy.

GLS, Paczkomat czy Poczta, co wybrać?

GLS

plusy

+ Pełna kontrola wysłanej paczki - możliwość sprawdzenia na stronie www.gls-poland.com gdzie paczka w danej chwili się znajduje
+ Szybkie dostarczenie paczki (1 dzień roboczy- w szczególnych wypadkach max. do 3 dni roboczych)
+ Niezawodny w dużych miastach
minusy
- Doręczenie przez kuriera tylko w godzinach 8-16
- Paczka wraca do nas po 2 próbach doręczenia przez kuriera (możliwość odbioru osobistego w filii GLS do 2 dni od otrzymania drugiego-ostatniego awiza)

Paczkomaty

plusy

+ dostępnością odbioru 24 godziny 7 dni w tygodniu
+ Pełna kontrola wysłanej paczki - możliwość sprawdzenia na stronie www.twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke gdzie paczka w danej chwili się znajduje
+ Najpopularniejsza forma osobistego odbioru zamówienia

minusy

- Ograniczona pojemność, przez co nie nadają się do dostarczania przesyłek o dużych gabarytach

Poczta

plusy

+ Osobisty odbiór paczki w najbliższym urzędzie pocztowym (w godzinach jego otwarcia )
+ Paczka czeka 2 tygodnie na odbiór przed odesłaniem jej do nas
+ Dociera do każdego miejsca w Polsce
minusy

- Dłuższy czas dostarczenia paczki (2-14 dni)
- Bardzo długi czas rozpatrywania reklamacji

Jak wygląda forma płatności?

Płatności można dokonać na klika sposobów:
- wpłata na konto, gdy wybierzemy taką opcję podczas zakupu,
- płatność przy odbiorze,
- przelewem na nasze konto:
nr konta: mBank: 74 1140 2004 0000 3202 7721 4651
W tytule proszę wpisać numer zamówienia

Jaka jest gwarancja, że zostanie do mnie przesłany zakupiony towar?

Każde zamówienie jest potwierdzane mailem z podaniem terminu realizacji zamówienia. W przypadku zamówień telefonicznych przyjętych przez automat oraz przysłanych faxem potwierdzenie następuje drogą telefoniczną. Jeżeli z jakiś przyczyn realizacja zamówienia byłaby opóźniona Klient jest informowany o tym fakcie telefonicznie bądź mailowo. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości dotyczące zamówienia - czy zostało ono przyjęte, czy jest realizowane, czy paczka została wysłana, itp - prosimy o kontakt telefoniczny (motoLinia czynna od poniedziałku do piątku 10-18) bądź mailowy.

Zapomniałem hasło, co mam zrobić ?

Jeżeli nie pamiętamy naszego hasła to będąc na stronie głównej należy kliknąć przycisk "Zaloguj" znajdujący się po prawej stronie. Zostaniemy przekierowani na stronę, na której znajdują sie pola do podania adresu e-mail oraz hasła. Pod tymi polami znajduje się link "Zapomniałeś hasło? Kliknij tutaj.". Po kliknięciu na ten link zostaniemy poproszeni o podanie adresu e-mail, na który zostanie wysłane nowe hasło. Będzie to hasło wygenerowane przez system, które będzie można zmienić po zalogowaniu się.

Jak usunąć towar z koszyka?

Aby usunąć towar z koszyka należy zaznaczyć pole "Usuń" z lewej strony obok zdjęcia produktu i nacisnąć klawisz "Przelicz". Należy postąpić tak samo jeżeli pragniemy zmienić ilość zamawianych produktów.

Wyszukiwanie produktów

Istnieją dwa sposoby wyszukiwania interesującego nas produktu:
a) po środku ekranu znajduje się okienko "Szukaj". Wpisz w nim nazwę poszukiwanego produktu
b) Znajdź interesujący Cię produkt w rozwijanym drzewie kategorii
Po znalezieniu szukanego produktu kliknij na jego zdjęcie, jego nazwę lub przycisk "Kup teraz"
Otworzy się strona o opisem produktu.

Dodawanie produktu do koszyka

Jeśli znalazłeś produkt, który chcesz kupić musisz dodać go do koszyka. W tym celu kliknij przycisk "Do koszyka" znajdujący się pod opisem produktu
Wyświetli się zawartość twojego koszyka
Aby usunąć towar z koszyka zaznacz pole "Usuń" i kliknij przycisk "Przelicz"
Aby zwiększyć ilość sztuk zamawianego towaru wpisz odpowiednią liczbę w polę "Ilość" i kliknij przycisk "Przelicz"
Jeśli chcesz kontynuować zakupy kliknij przycisk "Do sklepu". Aby zakończyć zakupy kliknij przycisk "Do kasy".

Zakładanie konta

Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie zaloguj się. Jeżeli jesteś nowym klientem kliknij przycisk "Dalej"
Wypełnij poprawnie formularz wpisując swoje dane
Po wypełnieniu formularza wyświetli się komunikat potwierdzający pomyślne założenie konta.

Informacje o dostawie

Wybierz sposób przesyłki. Cennik wysyłki dostępny jest tutaj
Po prawej stronie wyświetlone będą dane do wysyłki. Sprawdź czy są poprawne.
Możesz zmienić adres do wysyłki klikając na przycisk "Zmień adres"
Wypełnij formularz podając nowe dane do wysyłki.

Informacje o płatności

Wybierz sposób zapłaty oraz dokument zakupu (paragon/faktura VAT).
Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT w polu "Dodaj komentarz do zamówienia" podaj dane do faktury tj. dane firmy oraz NIP.

Potwierdzenie zamówienia

Sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają. Jeśli tak to kliknij przycisk "Potwierdź zamówienie" aby zakończyć zakupy.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.